
برای
صالح عزیزم می نویسم ؛که قلبم برای او می تپد. برای او که به جای دیدن بازی و شادیش ،شاهد بیماری و رنجوریش هستم. برای او که نفس زدنهای تندش را می بینم، اما نه بعد از شیطنتهای کودکانه اش، بلکه بعداز...
برای او که بااین حال رنجورش، شادی بخش روح وجسم من است. برای او که با بال و پر شکسته اش ،پرواز را به من می آموزد. .برای او که با روح بزرگش، تعلیم بزرگواری به من می دهد. برای او که استاد بزرگ من در صبر وایستادگی است. برای او که سلامتیش ،آرزوی قلبی من است.
صالح جون...
ما را در سایت صالح جون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 3:36